EXPOSICIÓ NATURALISTA : “ Tresors de la natura “

Avui, dia 5 de desembre, hem pogut presenciar l’exposició de material biològic de la fauna del Pirineu i escoltar les explicacions interessantíssimes del Julià Rodríguez i Blanco, ex-alumne del centre , cerverí de tota la vida i ara explorador i col·leccionista de material divers (plomes, cornamentes, cranis…) que al llarg d’aquests darrers anys ha anat trobant tot caminant per boscos i muntanyes orientat només pel soroll de l’aigua dels rius.

Amb el seu equipament ( unes botes de muntanya, un plàtan o una poma, aigua i un bastó d’avellaner) puja muntanyes , baixa valls , observa , fa fotos, recull material , amb un amor apassionat per la natura que sap transmetre de forma natural , espontània, divertida i que aconsegueix que l’auditori no perdi ni un segon de les seves explicacions.

L’exposició s’ha muntat a la sala d’actes i des de les 9 del matí i fins a darrera hora hi han desfilat tots els alumnes del centre.

Els alumnes han seguit les seves explicacions molt atents i engrescats.

Gràcies Julià per compartir una vegada més amb l’Institut Antoni Torroja les teves experiències inèdites i tan interessants .