Els alumnes de 1r d’ESO visiten el Parc Arqueològic de Gavà

El passat 19 de desembre els alumnes de 1r d’ESO del nostre Institut vam visitar el Parc Arqueològic de les Mines de Gavà acompanyats per les nostres tutores Anna Falip, Natàlia Buira i el professor de Ciències Socials Josep Maria Armengol. La sortida, organitzada pel Departament de Ciències Socials, ens va permetre ampliar els nostres coneixements sobre el Neolític i com els homes de la Prehistòria extreien i comercialitzaven el mineral de la variscita en aquestes mines de la comarca del Baix Llobregat. En la visita també ens vam apropar a les restes humanes del jaciment i reviure en el museu com era la vida dels neolítics: com caçaven, com recol·lectaven aliments i quins eren els seus ritus funeraris. Al final, les noies i nois de 1r vam construir un collaret de pedra que ens vam emportar a casa després d’una excursió molt enriquidora per a l’assignatura de Geografia i Història.

bty