Cervera rep en Marc Márquez com un campió

Centenars de persones es van aplegar, dilluns 7 de novembre, en la festa que van organitzar la Paeria de Cervera i el Club de Fans Marc Márquez 93 per homenatjar el jove pilot cerverí Marc Márquez, subcampió del món de Moto2.

Façana de la Universitat
Així lluïa la façana de la Universitat en l'homenatge a Marc Márquez
Foto: Gendre

La festa va començar a les 19 hores a la Universitat. De la Universitat van anar sortint les entitats de cultura popular de la ciutat, que van protagonitzar una cercavila fins a la plaça Pius XII, on va tenir lloc la multitudinària rebuda al pilot Marc Márquez.

En els parlaments, Marc Márquez va agrair als seus veïns el suport mostrat al llarg de tota la temporada i va prometre lluitar al màxim per aconseguir el títol de campió l’any vinent.

A l’acte també van intervenir el paer en cap de Cervera, Ramon Royes, que va posar el Marc com exemple per a la joventut; el regidor d’Esports, Jaume Carcasona; la diputada Josefina Bernades; i el president del Club de Fans del pilot, Ramon Márquez.

La festa ha tingut ressò als principals diaris esportius que s’editen a Catalunya i a  TV3.

L'alumnat del PQPI preparant les pancartes

El nostre institut també va voler sumar-se a la festa de celebració i els alumnes del centre, sota la coordinació del professorat del PQPI, van desplegar unes pancartes amb el nom de Marc Márquez en lletres gegants des de les finestres de la façana principal del nostre històric edifici.