La Castanyada

El 30 d’octubre es va celebrar al centre, com cada any, la Castanyada. Organitzada pels alumnes de 4rt d’ESO, la festa constava de diverses parts. En les primeres tres hores del matí es va fer classe i en el moment en que va tocar el timbre que anunciava l’hora del pati, va començar la celebració de la festa.

Es va preparar un esmorzar que constava d’entrepà, beguda i castanyes per a tothom. Seguidament, van començar els tallers. Els alumnes de tot l’institut havien de fer grups de quatre o cinc persones i fer un recorregut pels diferents tallers situats per tot el centre, com per exemple, la cursa de sacs, el Twister, el joc de les cadires, el telèfon… Els tallers van resultar molt divertits i hi van participar un gran nombre d’alumnes i, fins i tot, alguns professors.

El dia va transcórrer amb normalitat, segons l’horari d’activitats planejat, i alumnes, professors i organitzadors s’ho van passar molt bé. Malgrat el fred, tothom va poder gaudir d’aquesta festa.

Laia Tamarit i Maria Raïch | 4t ESO