Campions!

El passat dijous dia 10 d’abril, catorze alumnes de 1r,2n i 3r d’ESO de l’institut Antoni Torroja vam anar a Lleida per participar a la primera edició de la Copa Cangur. Durant una hora, els concursants vam concentrar les nostres forces en resoldre dotze problemes força complexos que anaven augmentant el seu valor a mesura que passava el temps. La tipologia dels problemes era semblant als de les proves Cangurs celebrades al 20 de Març, on alguns alumnes de l’institut van obtenir resultat molt satisfactoris.

Els catorze representants del centre ens vam dividir en dos equips, i vam competir amb catorze equips més de la província de Lleida. Després d’uns minuts finals d’allò més emocionants i intrigants, un equip de l’institut va resultar guanyador de la competició. A finals de maig, l’equip de l’Antoni Torroja que va quedar en primera posició a la competició provincial, anirà a Barcelona, on els equips guanyadors de cada seu on s’ha celebrat la Copa Cangur intentaran resoldre dotze problemes amb el mateix sistema de competició que en la fase anterior; aquesta vegada però, el enunciats estaran escrits en anglès!