Bus de les professions a Guissona

El 27 d’octubre els alumnes de 4t d’ESO vam anar a Guissona a visitar el Bus de les Professions.

El Bus de les Professions

El Bus de les Professions és en realitat un camió, un tràiler, el remolc del qual té l’interior adaptat per encabir tots el serveis que ofereix als visitants. A dins del Bus hi ha una pissarra digital, diversos ordinadors, pòsters i panells informatius, vitrines amb objectes de diverses professions, estris representatius de diverses professions (Un telescopi, una màscara de oxigen, un torn de fuster, ampolles de vi i cava, Un alambic de laboratori químic, etc.), un esquema d’una casa domòtica i, fins i tot, una petita sala d’actes.

Interior del Bus

El Bus de les Professions és una unitat mòbil itinerant que té com objectiu oferir a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, per mitjà de visites concertades, la possibilitat de conèixer de prop les característiques de la formació professional i els corresponents cicles formatius que es poden estudiar a Catalunya. Com que nosaltres estem estudiant 4t d’ESO, el curs vinent tindrem la possibilitat d’estudiar un cicle formatiu i, amb aquesta visita, els vam poder conèixer millor.

L’orientació professional és una de les activitats que treballem a tutoria i per això les nostres tutores, l’Elena Armengol i la Concepció Rovira, ens hi van acompanyar.

Lissette Reyes, Jénnifer Reyes,

Morgana Monteiro i Jozsef Nagy