ANEM DE CONCERT: V-E-U-S!

Aquest Dijous dia 21 de Març els alumnes de 2n d’ESO, juntament amb alumnes d’altres col•legis de la Segarra hem assistit a un concert de cant, a càrrec del cor infantil dels Amics de la Unió de Granollers. Aquest espectacle formava part del programa del tercer festival de pasqua a Cervera.
L’espectacle s’anomena V-E-U-S , i els actors són un pèl especials, ja que tenien aproximadament la nostra edat. La major part del concert va ser interpretada només per les veus dels joves cantants, en algun moment també hi ha hagut acompanyament musical i fins i tot percussió corporal. Els artistes cantaven gairebé sempre a tres o més veus i sovint es dividien en diferents grups per formar cànons.
La majoria de les cançons interpretades són d’origen tradicional i provinents de països amb una cultura ben diferent a la nostra, com per exemple: Hongria, Finlàndia o Japó.
Ha estat una bona experiència, ja que hem pogut sentir cançons molt originals i hem vist coreografies molt boniques.

si voleu veure fotos, AQUÍ!

Marta Aldomà
2n ESO