Anem al Palau Blaugrana!!

El dia 11 de novembre alguns alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat vam anar a Barcelona amb el professorat de Educació Física, el Jordi Gòdia i la Rosa Tolosa.

Patinant

A les 3 de la tarda vam marxar de la plaça Pius XII. En arribar a Barcelona, els alumnes vam anar al Palau de Gel a patinar sobre gel fins a les 6 de la tarda.

Després, a les 8:45 començava al Palau Blaugrana el partit de bàsquet corresponent a la fase de classificació de la Eurolliga de bàsquet entre el F.C. Barcelona i el Montepaschi de Siena (Itàlia). El Barça va guanyar el partit amb una certa facilitat i l’espectacle va ser força entretingut.

Al Palau

En acabar el partit, un altre cop a l’autobús i cap a Cervera.