Crònica del dia 5: visita al Museu dels Descubriments i la Serra da Strella
En aquest cinquè dia, ens hem endinsat a la història de Portugal visitant el “Museu dos Descobrimentos” del poble de Belmonte, on hem conegut una de les gestes més importants de la història dels descobriments portuguesos: el descobriment del Brasil. Aquest espai pretén donar a conèixer, estudiar i difondre els èxits de Pedro Álvares Cabral i explorar la història de la nació de parla portuguesa més gran, que al llarg de cinc segles es va construir a través d’una extraordinària coexistència de cultures.
Després, ens hem endinsat a la Serra da Strela, que designa la serralada on es troben les altituds més altes de Portugal continental. Hem pogut gaudir de l’entorn, malgrat la boira i una mica de fred, i hem observat un paisatge més rocós i amb poca vegetació.
I el més emocionant de tot ha estat que al seu punt més alt, a 1993 metres sobre el nivell del mar i anomenat Torre, hem pogut tocar la neu! Alguns alumnes han fet una guerra de boles de neu fins que finalment l’autocar ens ha portat de nou cap a Guarda.
Ha estat un dia carregat d’història i natura. Gràcies Portugal!
Us deixem el link al àlbum de fotos aquí: https://photos.app.goo.gl/y96c8Ky8DKiJxdcr6
Crónica del día 5: visita al Museo de los descubrimientos y la Serra da Strella
En este quinto día, hemos profundizado en la historia de Portugal visitando el “Museo Dos Descobrimentos” en el pueblo de Belmonte, donde hemos conocido una de las hazañas más importantes de la historia portuguesa: el descubrimiento de Brasil. Este espacio tiene como objetivo dar a conocer, estudiar y difundir los logros de Pedro Gagilvares Cabral y explorar la historia de la nación de habla portuguesa más grande, que a lo largo de cinco siglos se construyó a través de una extraordinaria convivencia de culturas.
Luego, nos hemos adentrado en la Serra da Strela, que designa la cordillera donde se encuentran las mayores altitudes del Portugal continental. Hemos podido disfrutar del entorno, a pesar de la niebla y algo de frío, y hemos observado un paisaje rocoso con poca vegetación.
¡Y lo más emocionante de todo ha sido que en su punto más alto, a 1993 metros sobre el nivel del mar y llamado Torre, pudimos tocar la nieve! Algunos estudiantes han hecho una guerra de bolas de nieve hasta que finalmente el autobús nos ha llevado de vuelta a Guarda.
Fue un día lleno de historia y naturaleza. ¡Gracias Portugal!



