YOMO Barcelona – Festival del mòbil per a joves

YOMO Barcelona és un esdeveniment del Mobile World Congress en el que la ciència i la tecnologia s’uneixen amb els dispositius mòbils. Aquest festival ofereix activitats interactives, tecnologia i programació, enginyeria i robòtica, activitats relacionades amb les matemàtiques, la física, la geografia, la química i la biologia. També hi ha activitats relacionades amb les arts i el disseny i tot lligat amb les noves tecnologies.

A la fira hi ha hagut tallers, conferències i espectacles en un entorn d’aprenentatge en el que dominava el mòbil i les tecnologies del futur com la realitat virtual, els robots o les impressores 3D.

Dues mestres de l’escola, la Toñi Tello i la Maia Lafarga, han anat a aprofundir el projecte ja començat el passat mes de novembre “Eduhack 2017” i a començar a descriure i determinar els objectius i les activitats específiques que es treballaran a l’escola el curs vinent. Amb això volem promoure l’aprenentatge de les TIC, millorar la competència digital i l’esperit emprenedor i construir una nova manera d’ensenyar i aprendre.

Podeu clicar la imatge per veure les fotos:

www.mwcyomo.com/bcn/ca/