Ús responsable dels mitjans digitals

Amb l’aparició dels mitjans digitals, i l’ús intensiu que en fan els joves, ha aparegut la figura del CiberBullying o Ciber Assetjament, que és igual que el Bullying habitual però arriba a les víctimes de forma digital mitjançant accions en medis i xarxes socials.

És important ajudar als joves a fer un ús responsable de les Xarxes Socials, del material que puguin compartir, del respecte a la privacitat dels demés i la pròpia, i de com les accions perpetrades i compartides de forma digital poden portar conseqüències per tota la vida.

LES FAMÍLIES

Lluny de ser un problema aïllat, l’Assetjament Escolar ha patit un increment significatiu en els últims anys.

És per això que és tan important que no només es treballi a les aules, sinó també que se subministri als pares i mares material informatiu en forma de continguts, xerrades, i mitjans suficients per poder combatre l’Assetjament Escolar també fora de l’escola, i detectar els casos de forma prematura.

Podeu llegir tota la informació en aquest enllaç de Eix Estels.