Tots amb la Marató de TV3

L’escola i l’AFA volem col.laborar també amb la Marató de TV3 amb diferents aportacions.

Des de el menjador de l’escola els alumnes han realitzat unes postals de nadal solidàries, i amb els diners recollits de la venda ajudar a una nena que pateix una malaltia minoritària, que és el lema d’enguany de la Marató.

Cliqueu la imatge per a poder veure les fotos

I les AFES de les escoles del municipi han muntat un torneig esportiu, de bàsquet i de futbol sala amb alumnes que s’han volgut apuntar. Han estat dos jornades esportives molt divertides i solidàries.

Cliqueu la imatge per a poder veure les fotos