Sortida de natura i convivència del Cicle Superior.

Els nens i nenes del cicle superior han realitzat una sortida a la Cadira del Bisbe i al Santuari de la Cisa. L’activitat ha consistit en una caminada guiada, que ha permès a l’alumnat gaudir de la natura i compartir un dia de convivència.

A primera hora del matí, s’han reunit amb les mestres per iniciar la sortida. Han caminat fins al parc de Can Verboom on han esmorzat i, una estona més tard, han iniciat l’ascens fins a arribar a la Cadira del Bisbe, on han pogut gaudir de les vistes panoràmiques de la comarca.

Després d’observar el paisatge des de la Cadira del Bisbe, han continuat el camí per arribar al Santuari de la Cisa, on han pogut descansar, compartir un àpat i jugar.

Aquesta sortida ha permès l’alumnat de l’escola connectar amb la natura, gaudir de la companyia dels nens i nenes d’altres cursos i conèixer una mica millor l’entorn que els envolta, sent una jornada enriquidora per a tothom.

Cliqueu la foto per veure l'àlbum de fotos.