Preparem el Nadal 2020 a l’escola

La il·lusió del Nadal serà present a l’escola també aquest any de pandèmia.

Celebrarem les tradicionals activitats de Nadal d’una forma diferent, garantint la seguretat amb l’objectiu del gaudi del nostre alumnat.

Agraïm a l’AMPA el magnífic Arbre de Nadal que ja està instal·lat al vestíbul. Les nenes i els nens han portat voluntàriament decoracions fetes a casa en família. Aquest any s’ha fomentat que fossin de materials naturals tals com pinyes, suro, fulles seques i branquillons decorats que ja estan tots posats a l’arbre. Mireu què bonic ha quedat:

Les professores de música Maria Porcar i Anna Guillen i les tutores d’educació infantil estan treballant la cançó de Nadal de cada grup estable per a poder fer un enregistrament en vídeo durant la setmana del 14 al 18 de desembre. Com sabeu, aquest any no podem organitzar el concert de Nadal amb l’assistència de les famílies, però l’alumnat està fent aquesta activitat musical igualment i totes les mares, pares, àvies, avis, oncles i tietes podran veure cantar als nois i noies un cop haguem editat el vídeo.

El Pare Noel ens farà una visita el divendres 18 de desembre durant tot el matí. Passarà per totes i cada una de les aules d’educació infantil i primària. Segur que els més petits estaran molt contents en veure’l entrar! Hem d’agraïr a l’AMPA la invitació que li ha enviat al Pare Noel per a què ens vingui a veure aquest dia i potser ens porti algun regal.

El dilluns 21 de desembre també farem cagar el Tió de Nadal. Aquesta setmana segurament ja arribarà a l’escola, com cada any, i li hem de deixar menjar (pells de fruita, fruits secs) per a què es faci molt gran i ens deixi molts regals!!!!

Pels més grans, l’amic invisible serà l’activitat de cohesió de grup i de diversió del dia 21. Aneu preparant els vostres mini-regals per la companya o company que us ha tocat per sorteig, alumnes de 5è i 6è!

Aquí us deixem l’horari de sortides del dia 21, que és jornada matinal aprovada en consell escolar. Les entrades seran a l’hora habitual de cada dia.