Obres a l’escola – El nou gimnàs

Benvolgudes famílies,

El proper dilluns 22 d’octubre s’inicien les obres tan esperades de la sala polivalent (àlies “Gimnàs Escola Santa Anna”) reivindicat des de fa moooolts anys. Per aquest motiu haurem de canviar les entrades i sortides dels alumnes ja que hi haurà tot un espai al pati de la pista ocupat per aquestes obres i tancat amb mesures de seguretat. Està previst que aquesta obra duri en principi fins al juny del 2019. És per aquest motiu que ens veiem obligats a fer un canvi en les entrades i sortides dels alumnes. Us adjuntem un croquis de les noves entrades i sortides.

Els alumnes de P3 i P5 entraran i sortiran com sempre, els alumnes de P4 entraran com sempre però a les sortides, els pares i mares els recollireu al Porxo de l’entrada de l’escola, aquesta mesura és provisional, ja que, quan tot es normalitzi les sortides tornaran a ser com fins ara (els pares entraran  a recollir els nenes a l’aula). Els alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t entraran i sortiran pel barri que hi ha al costat de l’edifici de P3. Els alumnes de 5è i 6è entraran i sortiran per la tercera porta del porxo, i aniran a les aules per les escales exteriors.

En cas de pluja les entrades i sortides es faran com s’han fet sempre, tots pel porxo.

Durant aquest període de temps tothom hem de col·laborar per tal de que aquestes obres no afectin a l’organització de les entrades i sortides. Moltes gràcies, entre tots ho farem possible!