Jornada Assegurem

Aquest dimarts 19 de novembre s’ha celebrat la segona trobada dels participants del programa mòbils.edu. on s’ha parlat de protocols per a cyberbulling i sobre tot tipus de projectes i recursos per treballar la seguretat a internet. Dues mestres de l’escola han participat en aquesta formació tant interessant i vital als nostres temps.

Cal tenir en compte que cada vegada vivim en una societat més digital i hem d’educar en valors per aconseguir que els nostres alumnes sàpiguen utilitzar de manera competent i responsable les noves tecnologies.

Aquesta trobada s’ha realitzat a l’espai Bital, a l’Hospitalet de Llobregat.

Al final de la jornada ens va visitar el molt honoranle Senyor Josep Bargalló, conseller d’Educació.