COM APRENEM EL LLENGUATGE? INVESTIGADORES DE LA UOC A L’ESCOLA

L’escola Santa Anna està col·laborant amb el Grup de Recerca en Cognició i Llenguatge (GRECIL), grup interdisciplinari de la UOC-UB en la investigació que estan fent sobre la memòria i percepció de la parla en infants i adolescents. Durant aquest trimestre, la Nadia Ahufinger i la Laura Ferinu, investigadores pre-doctorals han estat venint a l’escola per dur a terme diferents tasques. En total han participat 43 nens i nenes de l’escola. Les activitats han consistit en fer avaluacions del llenguatge i participar en tasques sobre l’aprenentatge de vocabulari amb un ordinador molt especial: L’eye-tracker. Aquest ordinador registra els moviments oculars de les persones, d’aquesta manera les investigadores poden saber a temps real què està processant cada participant quan se’ls presenta una tasca concreta.

Moltes gràcies!

Cliqueu la imatge per a poder veure les fotos