Escola oberta a les famílies – Grups de discussió

Aquest curs hem obert l’escola a les famílies en diferents jornades que hem anomenat “Escola Oberta”. Era la primera vegada que ho fèiem en aquest format i ens ha servit d’experiència prèvia per a poder dur-ho a terme els cursos següents.

En general, ha estat un èxit de participació en la majoria de grups. Les mares i els pares han pogut veure com es treballa a les aules en àrees diverses tas com matemàtiques amb Innovamat, racons de llengua, racons de matemàtiques, anglès amb docència compartida o amb l’auxiliar de conversa, educació emocional de secundaria, ambients d’infantil, entre altres.

Durant la Setmana del Mar, les famílies han tingut l’oportunitat de conèixer es resultats del projecte directament perquè els nois i noies els hi han explicat a classe: la pregunta repte, elk que han investigat i les conclusions a què han arribat.

Per poder fer una valoració orientada de l’escola oberta, vam organitzar un grup de discussió de cada sector de la nostra comunitat educativa: famílies, alumnat i professorat.

Les propostes i opinions s’han recollit en aquesta infografia i es tindran en compte de cara a l’organització de l’escola oberta el curs 23-24.