Dia Mundial de la Ràdio

La Conferència General de la UNESCO va proclamar el Dia Mundial de la Ràdio el 13 de febrer de 2013. És el dia en què va néixer l’ONU, l’organització de Nacions Unides, l’organisme internacional va ser creat el 1946 just acabada la segona guerra mundial per evitar que una tragèdia d’aquesta magnitud tornés a repetir-se. En aquest moment històric la ràdio era el mitjà de comunicació més determinant. Dedicar a la ràdio un dia arreu del planeta va ser una iniciativa d’Espanya, un dels països del món en què s’escolta més ràdio.

La Irina i en Gerard han passat la notícia a la resta de l’escola mitjançant la megafonia, han estat els nostres locutors radiofònics.