De les pissares digitals als monitors multitàctils interactius

Aquest migdia les mestres de l’escola que formem part de la comissió d’informàtica hem pogut tocar el futur de les aules a nivell d’innovació tecnològica.

Hem anat a visitar unes instal·lacions on ens han fet una presentació dels nous monitors interactius, que a la llarga substituiran les actuals PDI (Pissarres Digitals Interactives). Es traca d’un nou sistema innovador en el que ja no es necessita ni projector ni altaveus, ja que, tot està integrat en un sol monitor.

Charmex i Clevertouch posen a les nostres mans monitors multitàctils d’altes prestacions, monitors LED amb resolució 4K i amb el sistema operatiu Android incorporat.

Aquests monitors aporten un major dinamisme, col·laboració i comprensió dels alumnes.

La combinació de l’ús dels dispositius interactius conjuntament amb els diferents tipus de software que ens ofereixen, orienta l’educació i optimitza l’aprenentatge dels alumnes.

A més a més, aquests monitors estan perfectament dissenyats per l’entorn educatiu ja que disposen d’un seguit d’aplicacions educatives adaptades a diferents edats, matèries, necessitats…i d’un programari perquè els propis mestres dissenyin les seves pròpies activitats per l’aula.

Esperem que aviat puguem gaudir d’aquesta meravellosa eina

a la nostra escola!!!