TOMA NADAL! Nova data lliurament 12/12/22

Torna el concurs TOMA NADAL! Nova data de lliurament 12/12/22

Després del gran èxit del concurs “TOMA CASTANYA”, hem decidit tornar a organitzar el concurs “TOMA NADAL” per segon any consecutiu.

BASES DEL CONCURS

Els treballs presentats poden ser manualitats o obres artístiques planes.

Podeu fer servir el material que més us agradi: pintura, ceres, retoladors, plastilina, fang, cartró, elements naturals…

El tamany no pot ser més gran que un full DIN A4.

LLIURAMENT

Hem ampliat la data límit per portar la vostra manualitat. Podeu portar-la fins al dilluns 12 de desembre.

Els treballs estaran exposats al vestíbul de l’escola del 13 al 21 de desembre per a ser sotmesos a la votació de totes les nenes i nens de l’institut escola.

Les famílies esteu convidades a visitar l’exposició els dies 19 i 20 de desembre de 9:00 a 9:30, de 12:30 a 13:00 i de 16:00 a 16:30.

El dia 21 de desembre es lliurarà el premi del concurs a l’alumnat guanyador de cada cicle.

Animeu-vos a participar!!!