Sortida al Bonpreu d’Alcarràs

Una de les parts més importants de l’assignatura d’Emprenedoria que cursen els nostres alumnes de 4t és el màrqueting i tot allò referent al nostre paper com cosumidors. Amb la visita al supermercat Bonpreu vam poder veure sobre el terreny aspectes determinants del que s’anomena neuromàrqueting i que guien les nostres eleccions quan estem davant dels productes que volem comprar.

La visita va ser un èxit i hem d’agrair l’amabilitat del supermercat Bonpreu. Cada una de les visites amb cada un dels tres grups d’Emprenedoria, va acabar amb l’obsequi d’un suc i una poma que els nostres alumnes van degustar de tornada a l’institut.

Lily Brik

Dilluns 9 de desembre, els alumnes d’optativa d’Educació Visual i Plàstica, van rebre la visita de l’artista Lily Brik. La Lily va explicar als alumnes el seu treball artístic, el procés de creació que segueix a l’hora de fer els murals a gran escala. Ha realitzat obra a diferents països del mon, Suècia, França o el Regne Unit. També ha pintat murals a Gambia (Tanji), i ara prepara viatge de treball a la India. És fidel al seu estil, proper a la poesia visual. Les mirades, petits gestos, la llum i la subtilesa són la seva inspiració.

Dia de la SIDA

Des de fa més de 30 anys, cada 1 de desembre es commemora el Dia Mundial de la Sida.

Persones de tot el món uneixen esforços per fomentar la conscienciació en relació amb el VIH/sida i mostrar solidaritat internacional.

Estada de professorat de l’INS d’Alcarràs a Hämeelinna (Finlàndia)

Núria Casals i Gemma Aldevert han portat a terme una estada d’observació en el Kaurialan Koulu de Hämeenlinna (Finlàndia) en el marc del nou projecte Erasmus KA1 de l’INS d’Alcarràs. L’objectiu de la mobilitat era observar els recursos i estratègies que el sistema educatiu finlandès posa a disposició dels centres per atendre la diversitat de l’alumnat.

Durant la setmana d’estada han participat en diverses classes del centre finlandès i s’han entrevistat amb els membres de l’Equip directiu del Centre i, també, de l’equip pedagògic de suport. La difusió de l’experiència ens ha de permetre avançar en la tasca diària al nostre centre.

Concurs Marató TV3

Com en l’anterior curs, l’institut d’Alcarràs mitjançant la iniciativa del seu departament d’Educació Física , ha decidit col·laborar per la Marató de TV3, recordant que aquest any està dedicat a les malalties minoritàries.
Amb l’objectiu de potenciar valors com la solidaritat, generositat, i d’altres, l’institut… Llegeix més»