Segona rebuda Erasmus+ de Turquia

Bursa Anatolian High School de Turquia  (27 gener – 3 febrer 2024)

El dissabte 27 de gener hem rebut el grup de cinc alumnes i dos professors del centre de secundària turc BAL, de Bursa, per treballar en el seu projecte Erasmus “School Waste Smart App”. L’objectiu és aprendre per aconseguir que l’alumnat lideri activitats que afavoreixin el reciclatge i convertir-nos en centres educatius més respectuosos amb el medi ambient. Al llarg de la setmana farem diverses activitats pedagògiques: un taller de “Bossa Oberta” amb el Consorci de Gestió de Residus del Vallès Oriental, una visita al Consorci de Residus del Maresme, per veure el funcionament de la planta de triatge i un taller al CRAM del Prat de Llobregat. També aprofitarem perquè interactuïn amb nosaltres, col·laborin amb petites tasques i coneguin La Garriga i Barcelona, on visitarem la Sagrada Família i el Parc Güell, entre altres llocs emblemàtics.

Cliqueu aquí per veure totes les fotos de la setmana.