– Informació preinscripció i matrícula curs 2024-2025 (actualitzat 25 d’abril)

PRINCIPALS DATES

ESOEnllaç al web de preinscripció.

Normativa Preinscripció

5 de març: publicació de l’oferta inicial.

8 al 20 de març: preinscripció (online) a partir de les 9 del matí.

22 de març: darrer dia per lliurar la documentació.

17 d’abril: publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.

17 al 22 d’abril: Presentació de reclamacions a la llista provisional.

25 d’abril: publicació llista puntuació definitiva.

30 d’abril: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts.

2 de maig: llista ordenada.

14 i 15 de maig: ampliació de petició d’inscripcions per alumnat sense plaça assignada a cap centre.

7 de juny: oferta final de places.

10 de juny: Llista d’alumnes assignats al centre. Llista d’espera. Llista d’alumnes que havien posat el centre com a primera opció (amb assignació al Vila o a un altre centre).

18 al 26 de juny: matriculació. Per tal de matricular-vos al centre, us trucarem per concertar dia i hora i us demanarem que passeu pel centre a buscar la documentació que haureu de retornar signada el dia que formalitzeu la matrícula.

BATXILLERATEnllaç al web de preinscripció.

16 d’abril: oferta inicial de places.

18 al 25 d’abril: preinscripció online.

26 d’abril: darrer dia per lliurar la documentació.

17 de maig: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.

17 al 23 de maig: Presentació de reclamacions a la llista provisional.

29 de maig: publicació llista puntuació definitiva.

29 de maig: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts.

3 de juny: llista ordenada.

20 de juny: oferta final de places.

20 de juny: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.

21  de juny a l’1 de juliol: matriculació. Per tal de matricular-vos al centre, us trucarem per concertar dia i hora i us demanarem que passeu pel centre a buscar la documentació que haureu de retornar signada el dia que formalitzeu la matrícula.

Per tal de tenir informació actualitzada, podeu accedir al web del Consorci d’Educació de Barcelona o al del Departament d’Educació.