En el marc de les reivindicacions del Dia Internacional de la Dona, us presentem algunes de les dones que, al llarg del temps, han estat lluitant, reivindicant, denunciant, treballant, resistint, ajudant, col·laborant, animant, acompanyant i, en definitiva, llaurant, abonant i fent créixer el camp del feminisme. Un camp que recull moltes veus i que cada cop n’incorpora més per ser més plural, per revisar allò aconseguit i per seguir lluitant, amb mirades diferents, per tot allò que encara queda per aconseguir.
Tant si es tracta d’obres de ficció com si estan basades en fets reals, us convidem a llegir aquests llibres que us descobriran vides molt intenses, de diferents èpoques i condicions i precursores del feminisme actual. Autores i personatges a la vostra disposició perquè gaudiu i prenguem consciència de tot el camí recorregut.
Recordeu que som on som per tot el que ja ha passat abans. Ho hem de conèixer per saber d’on venim, per establir lligams, per saber qui ha lluitat ja per nosaltres, per no repetir errors i, sobretot, per no creure que tot ja ens ha vingut donat.
Seguim!
Bones lectures!

