Àmbit d’Expressió

EDUCACIÓ VISUAL I PLÀSTICA

Objectius:

• Dotar l’alumnat de noves maneres de transmetre el seu pensament, emocions i sentiments.
  • Posar en contacte l’alumnat amb disciplines que li facilitin l’autoconeixement i la descoberta del seu entorn.
  • Conèixer les expressions artístiques i culturals de les diferents societats.
  • Adquirir hàbits saludables i valorar el propi cos com a vehicle per tota la vida.
  • Desenvolupar la capacitat crítica.

EDUCACIÓ FÍSICA

• Treballar per mitjà de l’activitat física valors com la tolerància, el respecte, la superació, l’esforç, la solidaritat, la responsabilitat, l’autonomia o la higiene.
  • Resoldre situacions motrius a través dels jocs i esports.
  • Gaudir fent activitat física i adquirir un estil de vida actiu.
  • Millorar la convivència i cohesió social mitjançant l’activitat física i esportiva.

MÚSICA

• Fomentar la pràctica musical, ja sigui interpretant cançons amb l’ukulele (també instruments Orff i altres), cantant o amb el treball de la percussió (corporal o amb altres instruments).
  • Que l’experiència musical (concerts i festivals dins i fora del centre) sigui significativa.
  • Arranjar i buscar els temes musicals que motivin l’alumnat, ja sigui animant a participar, no només als alumnes de la matèria, sinó també els dels altres cursos i els alumnes que segueixen una formació musical fora del centre.
  • Fer una banda de músics del centre.
  • Que l’experiència musical ens ajudi a millorar l’autoestima individual i col·lectiva, tot desenvolupant i consolidant la dimensió social i comunicativa de la pràctica musical.