Dia de platja amb 2n d’ESO

Fa uns dies es va preguntar a l’alumnat de 2n d’ESO què proposaven per fer tal dia com avui, un cop acabats els Treballs de Síntesi i, tot just, abans de començar els exàmens de recuperació que alguns d’ells han de fer. I la proposta majoritària va ser anar plegats a la platja. Plegats, per culpa de les mesures anti-Covid, no ha pogut ser, però a la platja hi hem anat. S’han escollit platges amb reforç de socorristes, s’ha organitzat per a que el número màxim d’acompanyants tinguessin cura de l’alumnat, s’han fet torns a l’aigua per poder estar pendent del que succeïa en cada moment… i l’alumnat, s’ha de dir, s’ha portat meravellosament bé, fent cas en tot moment del que se li deia i fent que les persones que els hem acompanyat només hàgim tingut bones paraules cap a ells. A les fotos podeu veure moments de: anada en bus, arribada a la platja i abans de marxar de la platja.