Arts Escèniques a l’ESO

La setmana passada l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO va poder començar la matèria d’Arts Escèniques amb el professor Jordi Centelles. Aquestes classes es fan a l’Espai Jove la Fontana.

Jordi Centelles és llicenciat en Art Dramàtic per l‘Institut del Teatre (2006) en l’especialitat d’interpretació. Format també en arts escèniques a les escoles: El Timbal, Col·legi del Teatre, Nancy Tuñón i a la Theaterschool Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten (Països Baixos). Completa la seva formació amb diversos cursos de dramatúrgia a l’Obrador de la Sala Beckett amb Helena Tornero, Marc Rosich i Carles BatlleMàster de formació del professorat de la Universitat Autònoma de Barcelona en l’especialitat de llengua catalana.

L’Espai Jove La Fontana és un equipament juvenil públic del Districte de Gràcia de gestió ciutadana coordinat pel Consell de Joventut de Barcelona que enguany, degut a la pandèmia, col·labora estretament amb l’Institut Vila de Gràcia cedint espais per fer classes. Gràcies, Espai Jove La Fontana!