– Informació preinscripció i matrícula curs 2024-2025 (actualitzat 2 de maig)

PRINCIPALS DATES

ESOEnllaç al web de preinscripció.

Normativa Preinscripció

5 de març: publicació de l’oferta inicial.

8 al 20 de març: preinscripció (online) a partir de les 9 del matí.

22 de març: darrer dia per lliurar la documentació.

17 d’abril: publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.

17 al 22 d’abril: Presentació de reclamacions a la llista provisional.

25 d’abril: publicació llista puntuació definitiva.

30 d’abril: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts. El número de desempat és el 81801.

2 de maig: llista ordenada. (Cal tenir en compte que en aquest llistat tan sols hi apareixen les peticions de centre en primera opció, aquells que l’han sol·licitat en segona opció, no apareixen).

14 i 15 de maig: ampliació de petició d’inscripcions per alumnat sense plaça assignada a cap centre.

7 de juny: oferta final de places.

10 de juny: Llista d’alumnes assignats al centre. Llista d’espera. Llista d’alumnes que havien posat el centre com a primera opció (amb assignació al Vila o a un altre centre).

18 al 26 de juny: matriculació. Per tal de matricular-vos al centre, us trucarem per concertar dia i hora i us demanarem que passeu pel centre a buscar la documentació que haureu de retornar signada el dia que formalitzeu la matrícula.

BATXILLERATEnllaç al web de preinscripció.

16 d’abril: oferta inicial de places.

18 al 25 d’abril: preinscripció online.

26 d’abril: darrer dia per lliurar la documentació.

17 de maig: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.

17 al 23 de maig: Presentació de reclamacions a la llista provisional.

29 de maig: publicació llista puntuació definitiva.

29 de maig: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts.

3 de juny: llista ordenada.

20 de juny: oferta final de places.

20 de juny: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.

21  de juny a l’1 de juliol: matriculació. Per tal de matricular-vos al centre, us trucarem per concertar dia i hora i us demanarem que passeu pel centre a buscar la documentació que haureu de retornar signada el dia que formalitzeu la matrícula.

Per tal de tenir informació actualitzada, podeu accedir al web del Consorci d’Educació de Barcelona o al del Departament d’Educació.