L’equip de debat de l’INS Vila de Gràcia, provinent de l’assignatura Ciutadania, Política i Dret, ha arribat a la final de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives, celebrada a la Universitat de Barcelona. Es tracta d’un gran èxit que reconeix la feina, la constància i el compromís del nostre alumnat al llarg de tota la competició.
Al llarg del torneig, l’equip ha demostrat una gran capacitat d’argumentació, esperit crític i solidesa en l’expressió oral, afrontant amb rigor i entusiasme cadascun dels debats. Arribar fins a la final en una competició d’aquest nivell és un motiu d’orgull per a tota la comunitat educativa.
Des de l’institut volem felicitar molt sincerament tots els membres de l’equip: Joel, Josep, Ona, Valeria i Víctor, per aquesta fita i agrair la implicació de totes les persones que han fet possible aquest recorregut, així com al seu professor, David Gozálvez. Enhorabona!



















