“Tenim la paraula” a 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut de Viladecavalls han participat en la 3a edició del concurs “Jo tinc la paraula”, organitzat pel Departament d’Educació, que té com a objectiu provocar la reflexió entre l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, s’han pogut expressar i comunicar les seves idees, opinions, dubtes, experiències, etc.

Després de veure la feina dels companys, cadascú ha votat els vídeos que més li han agradat de cada classe; tot seguint una pauta d’observació, ens hem fixat en els aspectes rellevants quant a la comunicació oral, l’edició del vídeo, el contingut, etc. Així, de cada classe han sortit escollits dos candidats. Els voleu veure? Podeu clicar a la imatge i un cop allà, a cada requadre per veure cada vídeo. Tenim la paraula!