Titelles al parc de Sant Jordi

Ahir, dia 29 de març, els alumnes del Batxillerat Escènic de Viladecavalls van tornar a envair amb les seves titelles el parc de Sant Jordi, per tal d’oferir els seus espectacles als nens i nenes d’infantil de les escoles de Terrassa. Tot ben amanit amb música interpretada pels alumnes de l’Escola de Música del CEM.

IMG_0267IMG_0311

Des de fa tres anys, el PAME organitza anualment dues jornades de titelles al Parc de Sant Jordi. Es tracta de quatre espectacles de titelles de petit format, que giren al voltant de la creació de la Casa Freixas i de la rosa del dot, típica del Parc de Sant Jordi. Avui els nens i nenes de P3, P4 i P5 de les escoles Pau Vila, Serra de l’Obac, França, Roc Alabern i Maria Auxiliadora han anat passant per cadascun dels espectacles, de manera que han anat recollint pistes, fins que al final han trobat el tresor: la rosa del dot. A més, pel camí, s’han anat trobant animals de tota mena: cavalls, granotes, hipopòtams… que fins i tot jugaven a tennis. I sempre acompanyats amb quatre jardiners ben peculiars, que anaven vestits amb americanes de somni.

Les dues grans novetats d’enguany han estat la col·laboració dels alumnes de l’Escola de Música del CEM, que han amenitzat les actuacions amb violins, contrabaixos i guitarres. I, sobretot, de la gran aportació de les noves titelles realitzades els alumnes de 3r d’ESO A, dirigits pel professor Cristian Clapera. Unes titelles que el mes d’abril participaran al Concurs de Titelles que es farà al Teatre Principal.