Sortida a Barcelona dels alumnes d’ Història de l’Art

img_20170328_101702

Els alumnes de Fonaments i Història de l’ Art de 1r i 2n de Batxillerat hem sortit a Barcelona per admirar de primera mà algunes de les obres  d’Art que surten a la Selectivitat.  Ens han acompanyat la Teresa Vernet i la Glòria.

Hem tingut la sort de poder veure per dintre el Pavelló de Mies van der Rohe!    No estava previst, però un guarda molt amable que era historiador d’ Art, ens ha deixat passar amablement.  Després hem visitat l’interior del MNAC , hem comentat quatre obres romàniques i dues gòtiques  i finalment una escultura contemporània modernistes i un quadre de Fortuny: “La Vicaria”.

La sortida ha anat molt bé i hem pogut apreciar de prop obres que normalment només podem veure projectades a l’aula.   Com canvien!