Dinàmiques de grup a batxillerat!

A 1r de batxillerat comencen molts alumnes nous que vénen d’altres centres, és per això que a tutoria fem diverses dinàmiques de grup per tal que es coneguin bé i es creï un bon ambient de classe.

Estrenem una zona d’ombra

La setmana passada van acabar les tasques d’instal·lació d’una zona d’ombra a l’accés principal de l’institut. Aquest projecte ha estat impulsat per l’AMPA i, després de dos anys, s’ha pogut portar a terme gràcies a les aportacions econòmiques de l’AMPA, l’Ajuntament de Viladecavalls, l’Ajuntament d’Ullastrell i el Departament d’Educació.

Estem molt satisfets amb la implicació de tots i el resultat final.

Jornades d’Emprenedoria de l’Ajuntament de Viladecavalls

Dues sessions de creativitat i emprenedoria a càrrec del director de Creat360, Santi Rius, han donat el tret de sortida a la tercera edició de les Jornades d’Emprenedoria, organitzades per l’Ajuntament de Viladecavalls conjuntament amb l’Institut de Viladecavalls i la col·laboració de la Diputació de Barcelona, Orbital 4.0. i el Consell Comarcal del Vallès Occidental.

Aquestes jornades s’adrecen als joves de 2n de batxillerat de l’institut de Viladecavalls i tenen per objectiu apropar el món empresarial als alumnes per mitjà de tallers i visites a les empreses col·laboradores del projecte.

En total es realitzaran 9 jornades repartides entre els mesos de setembre, octubre, novembre i desembre.

Fridays for future. Activitat contra el canvi climàtic

Amb motiu de la vaga mundial contra el canvi climàtic, l’institut ens ha proposat reunir-nos per parlar sobre el tema. Els alumnes hem aportat idees de millora contra el canvi climàtic. També hem fet dibuixos i pancartes per fer que més gent s’impliqui en aquesta causa. Seguirem treballant aquest tema durant el curs.

Lliurament d’ordinadors pel curs 2019/20

Les famílies que van sol·licitar la compra de l’ordinador del seu fill o fills al nostre centre, han de fer l’ingrés dels diners que li resten per pagar al número de compte bancari BBVA de TIC MULTIMEDIA SL:
ES91-0182-8318-89-0201512593.
Aquest pagament ha de fer-se com a molt… Llegeix més»