Passeig per La Mola

El passat 11 d’octubre l’alumnat de 3r i 4tA, van pujar la Mola des del Coll d’Estenalles. L’objectiu d’aquesta sortida, era aconseguir una bona cohesió de grup, conèixer-se i per tant, poder treballar millor plegats. Aquest curs engegaran de nou la cooperativa “vilacoop” i, perquè… Llegeix més»

Sortida d’educació física al Natació

Aquest passat divendres 5 Els alumnes de 4t d’ESO han gaudit d’una jornada multiesportiva a les instal·lacions del Club Natació Terrassa. Han conegut activitats físiques innovadores i/o diferents a les habituals (xap polo, bodycombat, zumba i defensa personal). D’aquesta manera els hem obert nous horitzons… Llegeix més»

La coral de l’institut ja està en marxa

La coral de l’institut funciona com a extraescolar els dimarts de 15:00 a 16:00 de la tarda. Hi pot participar l’alumnat d’ESO que li agrada cantar. Ja tenim prevista la sortida a la trobada de Corals de Terrassa. Qui s’hi vulgui inscriure s’ha d’adreçar a la Montse Garrido o a la Rosa Navarro, professores de música.

FESTIVAL TNT ARTS ESCÈNIQUES

Des del 2007 se celebra a Terrassa a l´inici de la tardor el Festival més important de noves tendències de les arts escèniques a Catalunya (TNT). Atreu cada any durant un cap de setmana públic i professionals de tot el món. Del 27 al 30… Llegeix més»

Lliurament d’ordinadors pel curs 2018/19

Les famílies que van sol·licitar la compra de l’ordinador del seu fill o fills al nostre centre, han de fer l’ingrés dels diners que li resten per pagar al número de compte bancari BBVA de TIC MULTIMEDIA SL:
ES91-0182-8318-89-0201512593.
Aquest pagament ha de fer-se com a molt… Llegeix més»

Venda de llibres 2018/19

Amb l’objectiu de facilitar el procés de venda de llibres i millorar el servei de la llibreria cinta, encarregada de fer-ho, l’AMPA ha organitzat la reserva i venda de llibres.

RECOLLIDA DELS LLIBRES RESERVATS A LA LLIBRERIA CINTA:

4 de setembre de 15:30 a 19:00 h

7 de setembre de 9:00 a 15:00h

LLOC: gimnàs de l’Institut.

Distincions de les PAU

El divendres 20 de juliol va tenir lloc l’acte de lliurament de les Distincions de les Proves d’Accés a la Universitat, presidit pel president de la Generalitat de Catalunya i la Consellera d’Empresa i Coneixement.
Un 1,82% de tot l’alumnat que ha fet les PAU a… Llegeix més»