Olimpíades Joves 4t eso llatí UAB

Les alumnes de 4t d’ESO de llatí han participat en uns tallers organitzats pel departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana de la UAB. Han fet un taller d’escriptura grega, un joc de rol i un taller amb el grup Barcino Oriens. Felicitats a totes per la bona actitud i la participació!!!!!

Exchange Assen-Viladecavalls

The Netherlands have welcomed us with windy cold weather. We’re busy with lots of activities and getting to know the country. We really get along with our exchange partners.

Estada Món Natura Pirineus

Aquest any l’alumnat de 1r de batxillerat tecnològic i científic han repetit l’estada al Món Natura Pirineus situat a la població de Son. Han estat 3 dies de frenètica activitat on han participat en activitats com: observació astronòmica, excursió al parc nacional d’Aigüestortes, descoberta de… Llegeix més»

Xerrades divulgatives La Marató de TV3

Els pròxims dilluns 10 i dimarts 11, arrenquen les xerrades divulgatives de la Marató de TV3 pels grups de 3r i 4t d’ESO.

El càncer, malaltia que centrarà l’edició 2018 de La Marató de TV3, s’explica als joves en un vídeo que combina el testimoni de persones que en tenen amb l’explicació de l’oncòloga i investigadora Joana Vidal.