Inici del curs escolar. 13 de setembre.

El dilluns 13 de setembre s’inicia el curs escolar 2021-22 per als ensenyaments d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà.

Aquest dia tindrà lloc la rebuda i presentació del curs als alumnes per part de les tutores i tutors de cada grup. Es comentaran informacions bàsiques sobre el desenvolupament del curs i es donaran els llibres de text a l’alumnat que participa en el programa d’intercanvi.

L’HORARI LECTIU SERÀ DE 10.00 A 12.00 h.
L’horari del transport escolar es modificarà aquest dia. Els alumnes usuaris del transport agafaran l’autocar a la parada establerta dues hores més tard del que serà l’horari habitual durant el curs. L’horari de tornada del transport serà a les 12.00 h.

El divendres 10 a la tarda es publicaran a la pàgina web del centre els llistats definitius de cada grup classe per tal que alumnes i famílies els puguin consultar i sàpiguen el primer dia quin és el seu grup.

El dilluns 13 s’obriran les portes del centre a les 10.00 h. A partir d’aquesta moment s’anirà donant entrada de manera esglaonada l’alumnat, que prèviament haurà d’esperar-se a la plaça situada davant l’edifici de l’institut. A mida que se’ls vagi avisant a través del servei de megafonia, entraran de manera consecutiva per la porta principal del recinte els alumnes de 1r, 2n, 3r, 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat. Els professors del Cicle Formatiu de Grau Mitjà facilitaran l’accés dels alumnes d’aquests estudis per una de les portes laterals del centre que dona accés a un dels patis petits interiors.

Els alumnes de Cicle Formatiu de Grau Superior començaran el curs el dilluns 20 de setembre, seguint l’horari lectiu normal.

El mateix dia 13, a les 19.00 h. tindrà lloc la reunió de presentació del curs adreçada a les famílies, a càrrec de l’equip directiu. Serà en format telemàtica a través de youtube.

L’equip directiu