Beques i ajuts curs 2021-22

S’ha obert el termini per a sol·licitar ajuts per alumnat d’educació especial i beques per a alumnes que cursaran estudis postobligatoris el curs 2021-22:

• Alumnat d’educació especial. La sol·licitud es complimentarà mitjançant el formulari accessible per via telemàtica a través de la web www.becaseducacion.gob.es. S’ha d’omplir la sol·licitud i imprimir-la. Signar tots els apartats i s’ha d’entregar al centre escolar, junt amb la documentació acreditativa necessària per completar la sol·licitud.El termini per presentar la sol·licitud en el centre escolar finalitza el 30 de setembre de 2021 (inclòs)
  • Estudis postobligatoris. La sol·licitud es complimentarà mitjançant el formulari accessible per via telemàtica a través de la web www.becaseducacion.gob.es.
    El termini per presentar la sol·licitud telemàtica finalitza el 30 de setembre de 2021 (inclòs).