Eleccions al Consell Escolar de l’Institut Vidreres

El Consell Escolar és l’òrgan de govern i participació de l’escola. En ell hi estan representats tots els sectors de la comunitat educativa : famílies , personal docent, Ajuntament i personal no docent. La vostra participació en les eleccions per a la renovació d’aquest Consell és molt important per a l’institut i, per tant, per a l’educació dels vostres fills i filles.

Als pares i mares us correspon venir a votar el dia 23 de novembre per a triar els representants del vostre sector.

Tota aquesta informació (el cens, els horaris i altres novetats que es produeixin) serà exposada en el tauler d’anuncis de l’interior de l’institut i s’anirà publicant a aquesta pàgina web; també es faran arribar per l’aplicació escolar tots aquells documents informatius que no continguin dades personals.

Per a més informació i calendari complet, consulteu aquest document: Enllaç al document.