Nom de l'autor: Enaitz Etxagibel

Casa soc Jo – 4t d’ESO

Els alumnes d’Expressió Artística de 4t de l’ESO, han exposat del 2 al 5 de juny a la biblioteca del centre, el treball Casa soc Jo. Un treball que partia d’una revisió interna, com és la meva casa interna.A partit d’aquí van treballar la casa amb el sistema axonometric per llavors poder intervenir-la gràficament.Llavors van

Casa soc Jo – 4t d’ESO Llegeix més »

ICT Girls UdG 4t d’ESO

El passat 15 de maig, dues alumnes de 4t d’ESO van participar en les jornades ICT Girls, organitzades per la Universitat de Girona i emmarcades dins del moviment internacional Girls in ICT Days. Aquestes jornades tenen com a objectiu fomentar les vocacions tecnològiques entre les noies i reduir la bretxa de gènere en aquest àmbit.

ICT Girls UdG 4t d’ESO Llegeix més »

FISIDABO 2026

 L’alumnat de Física i Química de 4t d’ESO i de Física de Primer de Batxillerat, han experimentat la Física fent mesures i resolent problemes en viu i en directe en una matinal al Tibidabo, en el marc del Fisidabo organitzat per la Universitat Politècnica de Catalunya. Aquí podeu entrar al vídeo!

FISIDABO 2026 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut