Exàmens trimestrals de 1r de batxillerat

Durant els dies 30 de novembre, 1, 4 i 5 de desembre, l’horari lectiu habitual de 1r de batxillerat es modifica a causa del desenvolupament dels exàmens trimestrals en aquest nivell.

En el cas d’alumnes que utilitzen el transport escolar, cal tenir present que l’horari del servei no es modifica. Els dies en què els exàmens comencen a les 9.00 h, aquests alumnes poden romandre a les seves aules respectives per estudiar entre les 8 i les 9. En finalitzar les proves al matí, si volen utilitzar el transport, poden esperar-se també al centre fins les 14.40 h. o bé optar per tornar a casa amb transport privat.

L’alumnat de Vidreres ha d’assistir durant aquests dies al centre només per al desenvolupament de les proves.

Teniu la informació detallada dels horaris a aquest document: “Exàmens trimestrals de 1r de batxillerat 1r trimestre 2023-24