Informació d’inici de curs 2021-22. Dia 13 de setembre

Benvolgudes famílies i benvolgut alumnat,
El proper curs 2021-2022 està previst de començar el dilluns 13 de setembre. Si no es produeixen canvis de darrera hora, a causa de la nova situació de la COVID19, la previsió és que l’horari d’aquest primer dia sigui l’habitual de classe per a tot el curs:
INICI: a les 8:00h
SORTIDA: a les 14:40h

L’entrada i sortida serà per les següents portes del recinte:
Porta Vehicles (adjunta a porta principal): 1r i 2n d’ESO.
Porta Principal: 1r i 2n de Batxillerat.
Porta de Dalt: 3r i 4t d’ESO.

Per tal de començar el curs amb totes les garanties possibles, us informem de les mesures que us impliquen:

1. Entrades i sortides:
Estaran supervisades pels docents de guàrdia i només hi podrà accedir l’alumnat, el professorat i el PAS.
L’horari serà de 8h a 14:40h però es mantenen entrades separades per cursos per tal d’evitar aglomeracions. Per aquest mateix motiu, caldrà que l’alumnat, mentre espera per entrar, mantingui les distàncies i mesures recomanades pel Departament de Salut.

2. Kit sanitari:
Demanem, si us plau, que tot l’alumnat vingui des del primer dia amb:
mascareta
recanvi de la mateixa dins d’una bosseta tancada
un paquet de mocadors
gel hidroalcohòlic per a ús personal

Recordeu que l’ús de mascareta homologada encara és obligatori i que tots els dies han de sortir de casa amb ella.

3. Material imprescindible:
Per tal de reduir el risc de contagis, cal que l’alumnat porti a la motxilla des del 13 de setembre les següents coses:
Ampolla d’aigua
Esmorzar (de moment no disposem de servei de cantina i és molt important per al bon rendiment intel·lectual de l’alumnat)
Roba d’abric, a l’arribada del fred, per a garantir la ventilació continuada de les aules.
Ordinador i estris de treball personal per evitar compartir-lo
A la matèria d’Educació Física, una tovallola gran per adaptar a sobre del matalasset.

4. Pagaments:
Tots els pagaments que s’hagin de realitzar durant el curs es faran a través de transferència o ingrés al número de compte del centre (Banc Sabadell ES13 0081 0333170001288431.

Si tothom aporta el seu granet de sorra i respecta les normes, tota la comunitat educativa surt guanyant!

Cordialment,
L’Equip Directiu