El centre reobre les seves portes el dia 1 de setembre de 2020.

L’inici de curs per a l’alumnat serà el dia 14 de setembre. Esteu atents i en breu penjarem hores d’entrada per al primer dia.

Per a qualsevol dubte consulteu les notícies inferiors!

Aplicació mòbil iEduca-InsVacarisses

Tal i com us vam comunicar ahir a les reunions de tutoria, us adjuntem la informació necessària per poder accedir a iEduca, la nova plataforma digital des d’on rebreu informació sobre l’assistència i el seguiment  dels vostres fills i filles.

També hi… Llegeix més»

Benvinguda al nou curs 2020-2021

Bon dia famílies,
ahir vam donar la benvinguda a l’alumnat i van explicar els protocols d’inici de curs.
Tot seguit us compartim les presentacions de cada curs i els protocols de riscos i sanitaris que vam explicar a l’alumnat. (Cliqueu l’enllaç del curs o presentació que us… Llegeix més»

Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació secundària obligatòria i batxillerat.

Bon dia famílies,
Aquest és el model de Declaració Responsable per famílies referent a  possibles casos COVID-19 que envia el Departament d’Educació.
Cal que tot l’alumnat porti obligatòriament aquest document degudament omplert el primer dia d’Institut.
Gràcies
L’equip Directiu

(Versió menors de 18 anys)
Declaració responsable Dep Educació- 8-9-2020