Informació sobre la vaga del dia 8/3/2019 convocada pels sindicats d’estudiants i per a professors des dels sindicats

Benvolguts us fem a mans la informació corresponent.
Us recordem que el centre no té cap responsabilitat en l’organització de qualsevol vaga.
Les vagues estan convocades pel Sindicat d’estudiants i pels Sindicats del professorat.
L’autorització de 2n cicle i Batxillerat us demanem que la feu arribar al tutor… Llegeix més»

Carnaval 2019

El passat divendres 1 de març vam celebrar la festa de carnestoltes a l’Institut de Vacarisses.
A partir de les 12:45, alumnes, professors i alguns pares, van anar omplint el gimnàs i van començar els balls i espectacles dels diferents cursos i departaments de professors.
Les disfresses… Llegeix més»

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ D’ESO

EL TERMINI PREVIST PER A LA PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS ALS CENTRES ÉS:
DEL 29/03/2019 AL 09/04/2019.
RECORDEU QUE CAL DEMANAR CITA PRÈVIA AL TELÈFON  93 828 03 22  DEL 25/03/2019 AL 28/03/2019 EN HORARI DE 9:00  A 13:00 H)
Documentació necessària per la preinscripció:

1 març: CARNESTOLTES

Benvolguts,
el proper divendres, 1 de març, celebrarem el Carnestoltes a l’Institut. Famílies, esteu totes convidades a la celebració que tindrà lloc al gimnàs a partir de les 12:40h. Tant classes com professors estan engrescats a disfressar-se i fer comparses i balls per celebrar aquesta festa.
L’horari… Llegeix més»

Informació sobre la vaga del dia 21/2/2019 convocada pels sindicats d’estudiants i per a professors des dels sindicats: Intersindical CSC i d’ USTEC.STEs

Benvolguts us fem a mans la informació corresponent.
Les vagues estan convocades pel Sindicat d’estudiants i pels sindicats: Intersindical CSC i USTEC.STEs del professorat.
La informació referent al 1r cicle de la ESO, no… Llegeix més»

Calendari de preinscripció per al curs 2019-2020

La preinscripció escolar 2019-2020 està a punt de posar-se en marxa.
Ja s’ha publicat el decret del procediment d’admissió de l’alumnat a les escoles de Catalunya, amb algunes novetats pel que fa als criteris de prioritat. També s’ha donat a conèixer el calendari de preinscripció escolar 2019-2020.
Novetats de preinscripció 2019-2020
En… Llegeix més»