PROJECTE ESPLUGUES TALENT 2022-23: SESSIÓ DE FORMACIÓ BUSINESS CANVAS

El passat dijous 23 de febrer de 2023 es va preparar una segona sessió relacionada amb el projecte “Esplugues TALENT 2023″ per a l’alumnat del Centre.

L’acte va començar amb la presentació del projecte innovador i creatiu que es porta a terme a  l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, una de les entitats col·laboradores del projecte “Esplugues TALENT”. Part del seu equip va mostrar a l’alumnat, amb molta il·lusió i passió, que no només són un hospital d’atenció als infants sinó que és un centre de referència en investigació i formació.

Aquesta vegada la sessió desenvolupada al centre educatiu Severo Ochoa era de caràcter més pràctic ja que implicava una major participació per part de l’alumnat. L’alumnat, per parelles, havia de presentar les seves idees de negoci, innovadores i creatives, candidates al concurs de talent, i desenvolupar el seu projecte de negoci mitjançant el model “Business CANVAS”.

D’entre totes les idees emprenedores, la finalitat és escollir-ne dues perquè participen en el concurs.

Així doncs, molta sort, futurs emprenedors i emprenedores!

Sílvia Vizuete

Professora Departament Administració