DEPT. ADMINISTRATIU: PROJECTE ESPLUGUES TALENT 2023-24, SESSIÓ DE FORMACIÓ BUSINESS CANVAS

El passat dijous 1 de febrer de 2024 l’alumnat de 2n de Grau Mitjà de Gestió Administrativa i de 2n de Grau Superior d’Administració i Finances van realitzar la sessió de formació relacionada amb el projecte “Esplugues TALENT 2024”. Aquest serà el tercer curs que el nostre centre participa en aquest projecte d’idees emprenedores.

L’alumnat, per parelles, va presentar les seves idees de negoci, innovadores i creatives, candidates al concurs de talent, i van desenvolupar el seu projecte de negoci mitjançant el model “Business CANVAS”. D’entre totes les idees emprenedores, la finalitat és escollir-ne dues perquè participin en el concurs.

Així doncs, molta sort, futurs emprenedors i emprenedores!