CFGM APSD I CFGS ED. INFANTIL: XERRADA “LES COOPERATIVES DE TREBALL”

El 5 i 6 de febrer, es va celebrar la Xerrada: “Les cooperatives de treball”, a càrrec de José G., de la La Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya.

L’objectiu d’aquesta xerrada ha estat donar a conèixer els punts clau de l’empresa cooperativa a l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Atenció a les Persones en Situació de Dependència (APSD) i als estudiants del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil (EDI), en el marc del mòdul d’Empresa i Iniciativa Emprenedora.

Durant la xerrada, es va parlar de què és l’empresa cooperativa, el seus principis i valors que caracteritzen l’emprenedoria dins l’economia social i solidària i sobre els avantatges que ofereix emprendre un projecte cooperatiu. Es va explicar el funcionament d’aquesta modalitat, la seva gestió i organització societària (els òrgans socials), a més d’un aspecte clau de l’empresa cooperativa: la persona sòcia.

Les sessions han estat dinàmiques i pràctiques i l’alumnat a participat activament. La valoració de la xerrada ha estat molt positiva per part de l’alumnat i del professorat.

Olga Alcacer

Cap Dept. FOL