General

Ara tu ets el / la protagonista… quins llibres t’agradaria que tinguéssim a la biblioteca??

Des de la biblioteca us encoratgem altre cop a escollir els llibres que us agradarien que tinguéssim i que us agradarien llegir. Per tant, els heu de triar vosaltres. Com ho fareu…? Posa atenció. Escriu el següent: .Autor/a:   .Títol:   .Editorial:   .Tapa rústica o cartoné:     I posteriorment, contesta a sota de

Ara tu ets el / la protagonista… quins llibres t’agradaria que tinguéssim a la biblioteca?? Llegeix més »

PROJECTES EUROPEUS

Des de l’INS Seròs treballem també per obrir el nostre institut a Europa. Així, amb motiu del Dia de les llengües d’Europa (26 de setembre), vam treballar la diversitat lingüística europea amb els alumnes de Cultura clàssica de 3r d’ESO i de Llatí de 4t d’ESO elaborant una presentació col·lectiva de les llengües que ells

PROJECTES EUROPEUS Llegeix més »

NOVA JUNTA DE L’AMPA 2021

Us presentem la nova Junta de l’AMPA. Per qualsevol dubte, consell i idea que tingueu per al nostre institut, endavant!!! Poseu-vos en contacte amb alguna de nosaltres. Gràcies! Mireia Aldevert Serra Presidenta Rosa López Blanco Vice-presidenta Ma Pilar Plaza Portoles Secretària Marta Vargas Sorribes Tresorera Irene Mestre Espax Vocal Dolors Aresté Mur Vocal Eva Florensa

NOVA JUNTA DE L’AMPA 2021 Llegeix més »

Anem al mercat!!!

Avui hem aprofitat que teníem ben a prop el mercat de Seròs per a visitar-lo i treballar in situ el vocabulari de les fruites i les verdures, perquè no hi ha millor manera que aprendre les coses dins d’un context real, i així l’alumnat veu que el que aprèn és útil per al dia a

Anem al mercat!!! Llegeix més »

3r segell de “Bones pràctiques” de biblioteca!!

Ahir vàrem rebre la notificació que ens han publicat aquesta tercera experiència de “Bones pràctiques”, aquesta vinculada a l’activitat “Arriba el Bibliopati!!”, amb l’objectiu principal d’acostar les novetats recentment arribades i el món dels llibres a l’alumnat, per tal que els fullegin, se’ls desperti el cuquet lector i a més, vinguin l’endemà a realitzar algun

3r segell de “Bones pràctiques” de biblioteca!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut