Retorna el Torneig virtual d’escacs!

Aquest diumenge 29 de maig a les 16:00h disputarem la penúltima jornada del Torneig virtual d’escacs. Un darrer esforç que ja acabem!

Recordar que us heu de connectar 10 minuts abans amb l’usuari de Lichess i l’enllaç que rebreu el divendres al matí, llavors, heu de clicar a la vostra categoria.

És la segona jornada del 3r Torneig virtual d’escacs.

Ho tenim complicat per optar a premis, emperò, aquest no era el nostre objectiu, sinó, engegar un equip d’escacs i aprendre a competir una mica, mitjançant els valors. Això ja ha estat un èxit!

De cara al proper curs, reestructurarem l’equip per tal que hi hagi més compromís dels jugadors.

Reviseu: obertures, defenses, mats, jugades d’estratègia… a Youtube, o pàgines web, que hi ha molt nivell!

Sempre mireu la casella que us amenaça l’adversari i què pot intentar fer. Us deixo amb un vídeo de 18′ que us ajudarà a millorar una mica:

https://www.youtube.com/watch?v=B6zyGiPY4MY

https://ajedrezutea.com/categoria/juego-ajedrez/consejos

 

(Imatge extreta de: Vikipèdia)

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut