PROJECTE EMBOLCALL SOSTENIBLE

Durant aquest primer trimestre, l’alumnat de 1r d’ESO, en un projecte transversal de Tecnologia amb E.Visual i Plàstica, ha desenvolupat un projecte anomenat “Embolcall Sostenible”.
Davant la problemàtica de l’ús desmesurat de paper d’alumini als esmorzars, i afegint el fet que en el nostre centre tenim dos patis, vam detectar que estàvem generant molt residus i una despesa econòmica innecessària per a les famílies.
Davant aquest fet, vam aprofitar per explicar el procés tecnològic amb tècniques de disseny tradicionals i altres de disseny assistit per ordinador.
El resultat final ha estat molt satisfactori i els alumnes gaudiran del seu embolcall personalitzat.
Agraïments a la Mercè López, professora de Ciències i Coordinadora del projecte Escola Verda, per la seva disponibilitat i col·laboració en tot moment, així com la resta de professors que han participat desinteressadament.
Aquí teniu algunes fotografies de tot el procés….