Treball de síntesi a 1r i 2n d’ESO

Durant la setmana del 8 al 12 d’abril, els alumnes de 1r i 2n d’ESO varen fer el treball de síntesis del centre. El punt d’interès del treball de síntesis de 1r d’ESO  és el contacte inter generacional, per tant els alumnes de 1r varen preparar diferents activitats per dur a terme a la visita que varen fer a les llars d’infants i als centres de gent gran de la població.

Els alumnes de 2n d’ESO al seu torn varen fer el treball de síntesi sobre el seu entorn més immediat : l’Ardenya. Desprès d’una sortida per l’entorn, varen recollir informació sobre el patrimoni natural i històric de les muntanyes que ens envolten.

Us adjuntem alguna foto de les diferents activiats.