Sant Jordi 2019

El 23 d’abril, varem celebrar el  Sant Jordi a l’ Institut Sant Elm.

Els alumnes de 3r d’ESO i 1r de Batx que varen voler,  varen vendre roses a la rambla per guanyar diners per el viatge de final de curs.

A partir de les 12 del mati, tots  els alumnes del  centre varen participar en  l’entrega de premis de Sant Jordi que es va a dir a terme al teatre municipal. L’entrega de premis  es va combinar com cada any amb un seguit d’actuacions musicals i teatrals fetes per els alumnes del centre.

Volem agrair a tots els alumnes que varen participar, tant en les diferents categories del concurs de Sant Jordi, com en les diferents actuacions tant musicals com teatrals.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *