Intercanvi Cals College( Nieuwegein-Utrecht)-Institut Sant Elm

Per cinquè any consecutiu un total de 24 alumnes holandesos del Cals-College de Nieuwegein (Holanda) van visitar Sant Feliu de Guíxols. L’intercanvi està vinculat a la matèria de llengua anglesa, i tota la comunicació, doncs, es fa en anglès.

Van arribar el passat dimarts dia 5 de febrer i durant tota la setmana han estat convivint amb els nostres alumnes .Han fet tota mena d’activitats tant al centre, amb tallers i jocs, com a la nostra ciutat.

L’alcalde, Sr. Carles Motas, juntament amb el regidor d’Educació , Josep Ramon Llobet ,  han  rebut  els alumnes i els ha donat la benvinguda i un obsequi  els han animat a aprofitar l’oportunitat  per conèixer bé la nostra ciutat i aprofundir en les relacions humanes i les diferències culturals que els enriquiran com a persones.
Han visitat diferents indrets de la ciutat (Ajuntament, Monestir, Salvament…) Han fet una gimcana per la Girona Monumental,  un “tour” en bus i una passejada per les Rambles i barri gòtic de Barcelona. El sol els va acompanyar durant tota la setmana.

Tots plegats han gaudit d’una experiència molt positiva i inoblidables